Uniejów Uzdrowisko Termalne

Praca nad marką Uniejowa – jednej z najdynamiczniej rozwijających się polskich gmin i najmłodszego uzdrowiska w kraju – to duże wyzwanie, które z przyjemnością podjęliśmy.  Jednym z pierwszych zadań było stworzenie marki parasolowej „Uniejów Uzdrowisko Termalne”, integrującej inne silne marki, takie jak: „Termy Uniejów”, „Geotermia Uniejów”, „Eko Uniejów”, „Spycimierskie Boże Ciało” czy „Zamek w Uniejowie”. Od początku skupiliśmy się nad nowoczesną promocją w sieci poprzez budowę zintegrowanych stron internetowych dostosowanych do urządzeń mobilnych. Specyfiką Uniejowa jest też współpraca międzynarodowa z gminami i regionami w całej Europie. Stąd duży nacisk na opracowanie treści w różnych językach i organizacja wydarzeń oraz projektów z udziałem zagranicznych partnerów.

Zobacz jak współpracujemy z samorządami przy budowie stron internetowych.

Co zrobiliśmy

Budowy marki i doradztwo strategiczne

Logotyp

Budowa strony internetowej wraz z zawartością merytoryczną  uniejow.pl

Opracowanie materiałów promocyjnych – papierowych i cyfrowych

Produkcja filmów

Organizacja międzynarodowych misji gospodarczych i wizyt studyjnych

Koordynacja projektów współfinansowanych z dotacji zewnętrznych

Opracowanie kolorowego magazynu promocyjnego