Uniejów Uzdrowisko Termalne
Praca nad marką Uniejowa – jednej z najdynamiczniej rozwijających się polskich gmin i najmłodszego uzdrowiska w kraju – to duże wyzwanie, które z przyjemnością podjęliśmy. Jednym z pierwszych zadań było stworzenie marki parasolowej „Uniejów Uzdrowisko Termalne”, integrującej inne silne marki, takie jak: „Termy Uniejów”, „Geotermia Uniejów”, „Eko Uniejów”, „Spycimierskie Boże Ciało” czy „Zamek w Uniejowie”. Od początku skupiliśmy się nad nowoczesną promocją w sieci poprzez budowę zintegrowanych stron internetowych dostosowanych do urządzeń mobilnych. Specyfiką Uniejowa jest też współpraca międzynarodowa z gminami i regionami w całej Europie. Stąd duży nacisk na opracowanie treści w różnych językach i organizacja wydarzeń oraz projektów z udziałem zagranicznych partnerów.
Zobacz jak współpracujemy z samorządami przy budowie stron internetowych.
Co zrobiliśmy
Budowy marki i doradztwo strategiczne
Logotyp
Budowa strony internetowej wraz z zawartością merytoryczną uniejow.pl
Opracowanie materiałów promocyjnych – papierowych i cyfrowych
Produkcja filmów
Organizacja międzynarodowych misji gospodarczych i wizyt studyjnych
Koordynacja projektów współfinansowanych z dotacji zewnętrznych
Opracowanie kolorowego magazynu promocyjnego