„Na Wsi Najlepiej” – konkurs na najlepsze produkty turystyki wiejskiej
Na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej rozpoczęliśmy budowę marki wyróżniających się atrakcji turystycznych na obszarach wiejskich. To jedno z najambitniejszych przedsięwzięć brandingowych w tym obszarze turystyki. Głównym działaniem, które pozwoliło na wyłonienie 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej, był konkurs „Na wsi najlepiej”. Jego I edycja została przeprowadzona w 2018 r. Laureaci konkursu to osoby i podmioty, które potrafią wykorzystać atuty polskiej wsi do budowy własnej oryginalnej oferty – począwszy od bazy noclegowej, przez warsztaty i zajęcia edukacyjne, gry terenowe, menu oparte na lokalnych produktach, aż po organizację cyklicznych wydarzeń nawiązujących do tradycji wsi.
Co zrobiliśmy
Logotyp i linia graficzna
Strona internetowa nawsinajlepiej.polska.travel
Organizacja Biura Konkursu i nabór uczestników
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w internecie
Organizacja wyjazdów blogerów
Opracowanie tekstów poradnikowych
Opracowanie broszury promocyjnej