„Na Wsi Najlepiej”  – konkurs na najlepsze produkty turystyki wiejskiej

Na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej rozpoczęliśmy budowę marki wyróżniających się atrakcji turystycznych na obszarach wiejskich. To jedno z najambitniejszych przedsięwzięć brandingowych w tym obszarze turystyki. Głównym działaniem, które pozwoliło na wyłonienie 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej, był konkurs „Na wsi najlepiej”. Jego I edycja została przeprowadzona w 2018 r. Laureaci konkursu to osoby i podmioty, które potrafią wykorzystać atuty polskiej wsi do budowy własnej oryginalnej oferty – począwszy od bazy noclegowej, przez warsztaty i zajęcia edukacyjne, gry terenowe, menu oparte na lokalnych produktach, aż po organizację cyklicznych wydarzeń nawiązujących do tradycji wsi.

 Co zrobiliśmy

Logotyp i linia graficzna

Strona internetowa nawsinajlepiej.polska.travel

Organizacja Biura Konkursu i nabór uczestników

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w internecie

Organizacja wyjazdów blogerów

Opracowanie tekstów poradnikowych

Opracowanie broszury promocyjnej